آغاز همکاری پژوهشکده بیمه و دانشکده اقتصاد بوگور اندونزی

طی نشستی با حضور دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور اندونزی، یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این نشست که روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه ودانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه کشاورزی بوگور اندونزی منعقد شد.
به موجب این یادداشت تفاهم دانشگاه بوگور اندونزی، در سازماندهی مشترک برنامه‌های یادگیری و آموزش‌های کوتاه‌مدت، فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه، برگزاری کارگاه، همایش، وبینار و رویدادهای مشابه؛ انجام پژوهش‌های مشترک؛ تالیف و انتشار آثار و اسناد علمی؛ ارائه مشاوره و برنامه‌های مشورتی در حوزه‌های مورد نظر طرفین به منظور پیشبرد دانش و افزایش استعدادها در حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی، با پژوهشکده بیمه همکاری خواهد داشت.
دکتر عسگری در نشست امضای یادداشت تفاهم، ضمن قدردانی از رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور اندونزی ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت‌های دولت و وزارت اقتصاد ایران و با انعقاد یادداشت تفاهم همکاری مشترک با دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور، تعاملات دوجانبه در راستای ارتقای صنعت بیمه و تکافل طرفین آغاز گردد.
دکتر عرفان سیاقی بیک رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور نیز با ابراز خرسندی از آغاز تعاملات با پژوهشکده بیمه، آمادگی این مرکز را برای همکاری با پژوهشکده بیمه و صنعت بیمه ایران در چارچوب سند همکاری بین دو مجموعه اعلام داشت.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا