دکتر لله گانی، تقدیر مدیر عامل بانک رفاه از جامعه پزشکی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

در تقویم کشور، سالروز میلاد یکی از مفاخر ایرانیان و شهره جهانیان، حکیم و فیلسوف بزرگ ابوعلی سینا به نام روز پزشک نام گذاری شده است. این روز فرصت و بهانه ای است تا با نگاهی گذرا کارنامه پرافتخار جامعه پزشکی کشور را مرور کنیم. پزشکانی که در تمامی مراحل سخت و دشوار بر سوگند خود و عهد و پیمانی که با مردم بسته اند وفادار هستند و با فداکاری و ایثار در مسیر تأمین سلامتی و تندرستی افراد جامعه حرکت می کنند.

حضور پزشکان و خدمات آن ها همواره مورد نیاز جامعه است و حساسیت ها نسبت به این خدمات در زمان بحران و همه گیری بیماری ها دو چندان می شود. پزشکان به همراه سایر اعضای کادر درمان کشور در دوران همه گیری بیماری کرونا همچون گذشته از یک آزمون سخت و دشوار سربلند بیرون آمدند و با ایثار و از خود گذشتگی با درمان بیماران، آرامش را به جامعه برگرداندند. بدون شک، جامعه قدردان این فداکاری ها و تلاش های صادقانه است و این مجاهدت ها در یاد و خاطره ها خواهد ماند.

بانک رفاه کارگران نیز افتخار می کند که سال هاست در خدمت جامعه پزشکی، اعضا و فعالان حوزه سلامت است و همکاری های متقابل با این قشر فرهیخته، این بانک را به عنوان بانکی سلامت محور به جامعه معرفی کرده است. امیدواریم که در سال جاری و در سال های آتی بتوانیم این پیوند و ارتباطی که دارای نقطه مشترکی به نام “خدمت به مردم” است را بیش از پیش گسترش دهیم تا شاهد آثار مثبت روز افزون این همکاری ها در حوزه سلامت جامعه و شهروندان باشیم.

فرا رسیدن این روز فرخنده و مبارک را خدمت تمامی پزشکان ارجمند و سخت کوش ایران زمین که در لباس مقدس و پر افتخار پزشکی به هم وطنان خدمت رسانی می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای تمامی اعضای جامعه ی پزشکی کشور آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روز افزون دارم.

                                                                                                                                                       اسماعیل لله گانی

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا