دست پر بانک ملی از نمایشگاه صنعت نفت

مدیرعامل بانک ملی ایران ۳ تفاهم‌نامه به‌منظور تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری‌های دو جانبه و مشترک با شرکت پالایش و ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به امضاء رساند.
به گزارش دنیای بانک به نقل از بانک ملی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران، به همراه قائم مقام مدیرعامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک در سومین روز از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ضمن بازدید از غرفه بانک ملی ایران و سایر غرفه‌های حاضر در نمایشگاه با مدیران، فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت نفت و شرکت‌های فعال و تولیدکنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نجارزاده به همراه دیگر مدیران ارشد بانک در مراسم امضای ۳ تفاهم نامه دو جانبه و سه جانبه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و دو شرکت داخلی دانش بنیان حاضر شد و در راستای گسترش تعاملات، همکاری‌های متقابل و ارائه خدمات بانکی این تفاهم‌نامه‌ها به امضا رسید.

در همین زمینه نجارزاده در محل غرفه بانک ملی ایران حاضر شد و با بازدید از بخش‌های مختلف غرفه، با مدیران ارشد بانک به‌منظور راهکارهای گسترش همکاری‌ها و روابط متقابل با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بحث و تبادل نظر کرد.

نجارزاده: حمایت بانک ملی ایران از صنعت نفت کشور تا رسیدن به خودکفایی

مدیرعامل بانک ملی ایران در این نمایشگاه با بیان این که بانک ملی ایران عزم خود را برای حمایت از صنعت نفت کشور تا رسیدن به خودکفایی در این حوزه جزم کرده است، اظهار کرد: همکاری و تأمین مالی بانک ملی ایران از توسعه طرح‌های صنعت نفت جدی است و همکاری‌های نزدیکی با شرکت‌های تابعه در این زمینه آغاز شده است.

وی مذاکرات و تقویت سطح همکاری‌ها با مدیران، صاحبان صنایع، فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت نفت را در این نمایشگاه سازنده ارزیابی کرد و افزود: امروز بانک ملی ایران و شرکت‌های تابعه آن حضوری پر رنگ و فعال در نمایشگاه دارند و محصولات و خدمات خوبی را ارائه داده‌اند.

مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: حمایت و تأمین مالی صنعت نفت کشور و شرکت‌های دانش بنیان، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود.

همچنین وی در ادامه در غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران حضور یافت و از نزدیک در جریان نوسازی تجهیزات ترمینال‌های سامانه هوشمند سوخت با حمایت‌های بانک ملی ایران قرار گرفت.

حمایت‌های همه جانبه بانک ملی ایران از بزرگترین قرارداد تاریخ نفتی کشور

در ادامه حضور نجارزاده در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت در بازدید از شماری از غرفه‌ها نظیر شرکت توسعه نفت و گاز دشت آزادگان با مدیران ارشد حاضر در شرکت‌های بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و همچنین واحدهای صنعتی سازنده و دانش‌بنیان فعال در ساخت قطعات و تجهیزات اساسی این صنعت گفت‌وگو و زمینه‌های تقویت مناسبات متقابل برای ارائه خدمات مالی را بررسی کرد.

در این نمایشگاه گروه‌های مختلفی از فعالان صنایع، سرمایه‌گذاران و سازندگان قطعات مورد نیاز صنعت نفت با حضور در غرفه بانک ملی ایران، برای همکاری و استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تأمین مالی مورد نیاز با مدیران ارشد بانک ملی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است؛ بانک ملی ایران با تکیه بر تجهیزات، امکانات و دستیابی به دانش فنی و علمی به‌عنوان بانکی پیشگام در صنعت بانکداری و حمایت از صنعت و رونق تولید، با هدف همراهی، حمایت و تأمین قطعات مورد نیاز صنعت نفت و شرکت‌های پتروشیمی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» حضور پیدا کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا