بانک ملی جایگاه‌های سوخت را از بانک ملت می‌گیرد؟

بانک ملی ایران به‌دنبال امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به آحاد اجتماع سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد. آیا امضای این تفاهم‌نامه به معنای این است که بانک ملی می‌خواهد به دوران حضور پرقدرت و طولانی بانک ملت در جایگاه‌های سوخت پایان دهد؟

به گزارش دنیای بانک به نقل از بانک ملی ایران؛ این بانک با حضور قدرتمند در عرصه انرژی با رویکرد افزایش سطح تنوع در خدمات خود، تفاهمنامه‌ای به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به آحاد اجتماع با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران امضاء کرد.

این تفاهمنامه به‌منظور ارتقاء سطح امنیت جایگاه‌ها، بهبود طراحی و برنامه‌‌ریزی ساخت دستگاه‌های پرداخت، تجهیز و نوسازی نظام پرداخت در جایگاه‌های CNG صورت گرفت.

براساس این تفاهمنامه بانک ملی ایران به‌عنوان سرمایه‌گذار در امر نوسازی و بهسازی دستگاه‌های پرداخت در جایگاه‌های CNG کشور اقدام خواهد کرد و از این پس در این جایگاه‌ها با استفاده از دانش فنی داخلی، دستگاه‌های پرداخت بانک ملی ایران آماده ارائه خدمات پرداخت در سراسر کشور خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا