۲ پیام نوروزی رئیس کل بیمه مرکزی

مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی در ۲ پیام نوروزی جداگانه خطاب به مردم و همچنین بیمه گران، فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت و اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ را درحالی پشت سر می‌گذاریم که به برکت آغاز دولت سیزدهم ، بیمه مرکزی در تمامی حوزه های مرتبط تلاش‌های گسترده ای داشته و توفیقات ارزنده ای نیز به دست آورده است.

متن پیام نخست رئیس کل بیمه مرکزی خطاب به همکاران صنعت بیمه را بخوانید:

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی

ازین باد ارمدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز با همه ی طراوت و سرسبزی اش ، امید می زاید ، نسیم فروردین از رویش دوباره برای طبیعت ،شادی به ارمغان می آورد و همه عالم شور ونشاط را از نو آغاز می کنند .اینک با سپاس از درگاه خالق زیبا آفرین ، به استقبال نوروز باستانی می رویم و همه با هم صفحه ی دل را به تماشای تجلیات جمال حق در سایه‌ی حاکمیت پر برکت جمهوری اسلامی ایران می آراییم.

همکاران گرامی ، خواهران و برادران ارجمند؛

سال ۱۴۰۰ را درحالی پشت سر می‌گذاریم که به برکت آغاز دولت سیزدهم ، بیمه مرکزی در تمامی حوزه های مرتبط تلاش‌های گسترده ای داشته و توفیقات ارزنده ای نیز به دست آورده است. در این عرصه با بهره مندی از عنایات الهی، تلاش شما زنان و مردان بلند همت و نیک طبع و حمایت و هدایت دولت خدوم و مردمی، شاهد موفقیت‌ها و فعالیت‌های ارزشمندی بوده ایم.

خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیدریغ او و علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان، مجموعه بزرگ  صنعت بیمه توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و کوشش بی وقفه، گام های بلندی را درعرصه ی خدمت رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.

ثبت کارنامه ای مملو از تلاش و کوشش آمیخته با صداقت و تواضع ، سرمایه گرانقدر و اعتماد برانگیزی را برای خلق توفیقات بیشتر در سال آتی فراهم آورده است که امیدوارم با نشاط و رضایت مردم عزیزمان در سراسر کشور توام شود.

در آستانه سال نو ، ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک همکاران عزیز در بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه گران ایران، صندوق تامین خسارتهای بدنی،  صندوق جوان و نوپای بیمه حوادث طبیعی،  شرکت های بیمه، تلاشگران و پیشقراولان این صنعت در شبکه فروش ، نمایندگان، کارگزاران ، محاسبان فنی، ارزیابان خسارت ، بازاریابان  در اقصی نقاط کشور ، ازخداوند متعال برای شما و خانواده‌های محترمتان که پشتوانه و گنجینه‌های مطمئن تدبیر و تحرک می‌باشند ، آرزوی سلامتی، سربلندی ، بهروزی،دلشادی و دلپاکی را  دارم.حلول سال ۱۴۰۱ بر شما مبارک ، موفق و سر بلند باشید.

مجید بهزادپور

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

پیام دوم برای مردم

ارزش عیار تحول در گرو تغییر معیارهای انسان هاست و هر بهاری که از راه می رسد فرصت تازه رقم زدن این تحولات به شمار می آید.

باور مستحکم و ایمان محکم ما بر این اصل استوار است که بی اراده پروردگار توانا، برگی از شاخساری نمی افتد و انسان در این جهان لایتناهی تنها مامور به انجام وظیفه ذاتی خود است.

ماموریت صنعت بیمه در چند محور کلی تعریف می شود. حفظ امنیت روانی و ارتقای ضریب رفاه اجتماعی اقتصادی از مهمترین رسالت هایی است که بر عهده همکاران ما در صنعت بیمه قرار دارد.

با تکیه بر تجارب پیشین و نگاه فرهنگ محور و نوآورانه نیروهای خدمتگذار و متعهد، می کوشیم تا صنعت بیمه را به مسیر توسعه هدایت کنیم.

در آغاز سال ۱۴۰۱ که دفتر سده دیگری ورق می خورد با ملت شریف ایران، پیمان می بندیم که برای فعال سازی تمامی ظرفیت های بیمه ای، حداکثر توان خود را به کار گرفته و در مسیر استیفای حقوق بیمه گذاران و حریم بیمه گران از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

انشالله در دوران تازه خدمت با بهره گیری از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری، هدایتگری رئیس جمهور محبوب و پیروی از نقشه کلان اقتصادی کشور در انجام وظایف خویش، توفیق یابیم.

حال و فال و سال تان در ظل رحمت پروردگار، خوش و خرم باد.

مجید بهزادپور

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا