پرداخت خسارت پلاسکو در بیمه آسیا

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، روابط عمومی بیمه آسیا، ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان و همدردی با مصدومان آتش سوزی ساختمان پلاسکو و قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش‌نشانان سرافراز، اعلام کرد:

مالکان واحدهای خسارت دیده که تحت پوشش شرکت بیمه‌آسیا هستند، برای تسریع در تشکیل پرونده و دریافت خسارت از امروز (شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲) به مدیریت آتش‌سوزی بیمه‌آسیا واقع در خیابان قرنی، بعد از خیابان سمیه، کوپه بیمه، جنب پارکینگ خسارت بیمه‌آسیا ، پلاک ۱۳ مراجعه کنند .

دکتر ابراهیم کاردگر درگفتگو با خبرنگار رادیو  بااشاره به اینکه حدود ۵۰ واحد از ۶۰۰ واحد تجاری این ساختمان نزد بیمه آسیا، بیمه بودند، گفت: با درخواست صاحبان این واحدها، پرداخت خسارت آتش سوزی به آنها آغاز خواهد شد.

معاون فنی بیمه‌های اموال شرکت بیمه آسیا برآورد کرد که در شرایط حاضر دستکم ۵۰ واحد صنفی ساختمان پلاسکو دارای پوشش بیمه‌ای این شرکت بوده‌اند و احتمال داد که با توجه به استفاده از پوشش‌های بانکی، تعداد واحدهای صنفی تحت پوشش این شرکت  بیشتر هم شود.

"فرامرز خجیر" درگفتگو با «نود اقتصادی» تعهدات بیمه‌ای شرکت بیمه آسیا در قبال این تعداد واحد صنفی را بین ۷ تا  9 میلیارد تومان دانست.وی خبر داد که در حال حاضر ستاد بررسی خسارات تشکیل شده و ازروز شنبه پرداخت خسارت اجرایی می‌شود.

 

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا