وام‌های قرض‌الحسنه به اقشار ضعیف کمک می کند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چگنی با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه سنتی مقدس و پسندیده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه می‌تواند به توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و رفع بیکاری کمک کند.

«فرج‌الله آدینه» رئیس اداره بهزیستی شهرستان چگنی ، با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه سنتی مقدس و پسندیده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه می‌تواند به توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه و رفع بیکاری کمک کند.وی گفت: مهم‌ترین تفاوت وام‌های قرض‌الحسنه با دیگر وام‌ها، این است که در قرض‌الحسنه بحث سود بانکی مطرح نیست.

«آدینه» تصریح کرد: تولیدی‌های زود بازده می‌توانند با استفاده از وام‌های قرض‌الحسنه به رشد تولید و اشتغال‌زایی در کشور کمک کنند.

وی ضمن بیان اینکه لازم است با وام‌های قرض‌الحسنه واحدهای تولیدی کوچک در روستاها راه‌اندازی شود و صنایع کشاورزی و دامپروری رشد یابد، افزود: حمایت از اشتغال‌زایی در روستاها حائز اهمیت است.

«آدینه» خاطرنشان ساخت: بیشتر مدیران صنایع و شرکت‌های فعال در استان از افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال می‌کنند و خواهان سرمایه‌گذاری در این بانک برای مشارکت در این سنت حسنه و نیک هستند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا