همایش علمی-پژوهشی شرکت‌های گروه مالی اقتصاد نوین

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین؛ همایش علمی-پژوهشی شرکت‌های گروه مالی اقتصاد نوین ویژه کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه این گروه مالی و نیز نمایندگان و کارگزاران متعامل با بیمه نوین برگزار می‌شود.

بر همین اساس محورهای این همایش شامل؛ «مدیریت ریسک در بانک‌، بورس و بیمه»، «طراحی محصولات و خدمات مالی جدید در بازار ایران»، «بازاریابی و فروش محصولات مالی در بازار ایران»، «آینده پژوهی در حوزه‌های پولی و مالی»، «توسعه منابع انسانی در گروه‌های مالی»، «فرصت‌ها و راهکارهای ایجاد هم‌افزایی در گروه مالی اقتصاد نوین»، «حاکمیت شرکتی درگروه‌های مالی»، «کسب و کارهای نوپا در حوزه‌های پولی و مالی»، «نقش گروه‌های مالی در توسعه اقتصادی کشور» و «کاربرد فناوری اطلاعات در گروه‌های مالی»  می‌شوند.

مهلت ارسال مقالات برای همایش علمی-پژوهشی شرکت‌های گروه مالی اقتصاد نوین تا ۱۵ اردیبهشت ماه  و زمان برگزاری این همایش و اعلام نتایج  تیرماه سال جاری بوده و به پنج اثر برگزیده در این همایش جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان  واجد شرایط می‌توانند مقالات خود را به آدرس ایمیل conference@novininsurance.com ارسال و نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مقالات به سایت شرکت بیمه نوین به آدرس www.novininsurance.com  مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا