نشست هم اندیشی ایثارگران بیمه مرکزی

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجید بهزادپور در جمع ایثارگران و خانواده شاهد با تاکید بر نقش بی بدیل ایثارگران در تقویت بنیان های فکری و اعتقادی جامعه، گفت: علاوه بر تکالیف فردی که وظیفه سازمانی ماست باید از ظرفیت های عزیزان ایثارگر، جانباز و خانواده معزز شاهد در پیشبرد اهداف مجموعه های مختلف نظام بهره برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی با برشمردن برخی از مولفه های ایثار و شهادت و نقش آن در تعالی سازمانی، تصریح کرد: حضور جدی تر خانواده ایثارگران در بخش های گوناگون تصمیم سازی و مدیریتی در صنعت بیمه، به افزایش ضریب سلامت اداری منتهی خواهد شد و شاخص های آن را نیز بهبود می بخشد.

وی با ابراز امیدواری  نسبت به تقویت زیرساخت های توسعه ای و نقش ویژه ایثارگران در این حوزه، افزود: فرهنگ غنی شهادت و ایثار یادگار خون شهدایی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده اند و به همین خاطر نباید با مادیات و نظایرآن گره بخورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی به برخی از راهکارهای نقش آفرینی هر چه بیشتر ایثارگران در نظام اداری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه قوانین و آیین نامه های قابل قبولی در این حوزه وجود دارد که باید از این ظرفیت ها و قابلیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی به اهمیت ایجاد فضای همدلی و همزبانی هر چه بیشتر در جامعه ایثارگران، اشاره کرد و گفت: اگر همه ید واحد باشیم قطعا شرایط مناسب تری برای یادگارهای جبهه های حق علیه باطل رقم خواهد خورد.

بهزادپور در پایان از برنامه های جامع بیمه مرکزی برای بهبود وضعیت و ایجاد فضای خدمت بیشتر برای ایثارگران و فرزندان شاهد خبر داد و محمد حسین فلاحتکار – مدیرکل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی- را به عنوان مشاور جدید رییس کل در امور ایثارگران معرفی کرد.

گفتنی است در این مراسم بیش از سی تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیمه مرکزی در یک فضای گرم و صمیمی، نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل و مشکلات، مطرح کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا