محیط زیست خوزستان به طرح مهریار پیوست

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «داوود میرشکار» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، بیان کرد: از ظرفیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده می‌کنیم تا سطح رفاه کارکنان اداره حفاظت محیط زیست استان ارتقا یابد.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان خوزستان، ضمن تشکر از حُسن ‌نیت و عملکرد مطلوب بانک، گفت: ادامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و توسعه همکاری‌ها در گرو رضایت‌مندی کارکنان است و تصمیم داریم به صورت تدریجی از سایر طرح‌های این بانک برای بهبود معیشت کارکنان استفاده کنیم.

در ادامه دیدار «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان ضمن اعلام آمادگی برای تقویت همکاری‌ها، بیان کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی با پرداخت حقوق کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند از سبد محصولات بانک بهره‌مند شوند و بخشی از نیازهای مالی کارکنان را رفع کنند.

وی گفت: تاکنون ۳۷ سازمان دولتی و خصوصی در استان خوزستان، حقوق و مزایای بیش از ۱۸هزار نفر از کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند.

«سخنور» اظهار داشت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حمایت و تکریم از کارکنان سازمان‌ها، خدمات و طرح‌های ویژه‌ای را طراحی کرده است.

مدیر شعب بانک در استان خوزستان، افزود: کارکنان سازمان‌ها با استفاده از طرح مهریار می‌توانند علاوه بر دریافت وام قرض‌الحسنه از بیمه عمر نیز بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا