محصولات بانک مهر ایران بر اساس نیاز مشتری طراحی می‌شود

«مصطفی ازگلی» گفت: طرح‌ها و محصولات بانک بر اساس نیاز روز مشتریان طراحی می‌شود و این امر با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به استان مرکزی ضمن بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با آرمان‌های آن امام راحل، از شعب بانک در استان بازدید و عملکرد آن‌ها را بررسی کردند.

در این بازدید «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به همه مشاغل به ویژه کسب‌وکارهای خرد برای جذب منابع، اظهار داشت: آگاهی و تسلط همه کارکنان به طرح‌ها و محصولات بانک امری ضروری است، زیرا بدون شناخت کامل محصول نمی‌توان به خوبی به مشتریان خدمت‌رسانی کرد.

وی رابطه بین هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در دستیابی به چشم‌اندازهای تعیین‌ شده را رابطه‌ای مستقیم خواند و اشاره کرد: طرح‌ها و محصولات بانک بر اساس نیاز روز مشتریان طراحی می‌شود و این امر با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است.
عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر لزوم بازاریابی مستمر، خاطرنشان ساخت: در صنعت بانکداری فضای جدیدی شکل گرفته و هر روز محصولات و خدمات جدیدی وارد بازار می‌شود، بنابراین توجه به امر بازاریابی بیش از پیش حائز اهمیت است و کسب‌وکارهایی می‌توانند موفق‌تر عمل کنند که با برنامه‌ریزی دقیق، سهم خود از بازار را کسب کنند.

مزایای طرح جاری22 برای کسبه و صنوف

در ادامه بازدید «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه در سبد محصولات بانک، طرح‌های اعتباری مختلف با امکان تسویه فصلی و یکجا برای مشتریان در نظر گرفته شده، گفت: با توجه به تنوع مشاغل در نقاط مختلف کشور، لازم است بسته‌های خدماتی متفاوت و متناسب با درآمد افراد طراحی و اجرا شود.

وی در خصوص طرح جاری22 بیان کرد: این طرح امکان جدیدی برای مشتریان و به ویژه کسبه و صنوف ایجاد کرده تا بتوانند از امتیاز بیشتری برای دریافت وام بهره‌مند شوند. همچنین موجب جذب منابع و افتتاح حساب جدید و رشد سهم درصد بانک از منابع جاری قرض‌الحسنه کشور خواهد شد.

بازسازی شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

«مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی نیز با اشاره به تأکید مدیران ارشد بانک بر نوسازی و بهینه‌سازی شعب کشور، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه، ایجاد شعبه مناسب و در خور شأن مشتری را در دستور کار قرار داده و این امر با جدیت در حال پیگیری است.

وی ضمن تشکر از تلاش کارکنان بانک، افزود: امیدواریم همه مردم کشور از خدمات و محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند شوند.

منابع بانک در استان 60 درصد افزایش یافت

همچنین «رضا وهام» مدیر شعب بانک در استان مرکزی ضمن تشریح عملکرد بانک در استان، گفت: منابع استان مرکزی از ابتدای سال جاری تا کنون با 60 درصد رشد، به 24هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به نسبت مصارف به منابع بانک در استان، افزود: در حال حاضر نسبت مصارف به منابع بانک در استان مرکزی 72 درصد است و از ابتدای سال جاری تا کنون 62هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان در استان پرداخت شده است.

«وهام» از پیوستن بیش از 100سازمان و شرکت دولتی و خصوصی به طرح مهریار در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر حقوق و مزایای بیش از 13هزار نفر در استان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا