لیگ مهرگان با اعلام برندگان به پایان رسید

دور اول لیگ مهرگان که از 15 آبان‌ماه آغاز شده و تا 30 آذرماه جاری بود، با اعلام برندگان در 3 دسته نمایندگان (مدیران ارشد، آئین‌نامه 96 و کارشناسان فروش) به پایان رسید.

به گزارش روابط ‌عمومی، با همت جمعی از نمایندگان و تلاش مستمر آن‌ها و در طول برگزاری لیگ مذکور، وصول حق­بیمه در مقایسه با مدت مشابه قبل (نیمه اول پاییز)، با رشد 34 درصدی روبه‌رو شد. با توجه به نتایج قابل تقدیر اولین دور لیگ، انتظار می‌رود دومین دور لیگ مهرگان که از اول دی‌ماه آغاز شده و تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت، شاهد رقابت پرهیجان تعداد بیشتری از نمایندگان و همچنین نرخ رشد بیشتری نسبت به لیگ اول باشیم.

حامد امینیان، مریم رئوفی صادقی و ابوالقاسم پورحسين به ترتیب سه برنده لیگ برتر در دسته مدیران ارشد هستند و در دسته 1 نیز اسامی عليرضا نقدلو، مريم ابطحي فروشاني و سمانه گلی قرار گرفته است. سمانه مارانی نیز به عنوان تنها برنده دسته 2 نام خود را در این لیگ ثبت کرده است.

در جدول نمایندگان 96 نیز راضيه حاجي زاده، پويه شايگان و كريم صيادي به ترتیب در رتبه‌های یک تا سوم لیگ برتر قرار گرفتند. زهرا فتاح زاده قنبرآبادي، ناصر قرباني سينی و فاطمه قوچاني داغداري نیز در دسته 1رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. فاطمه صفري حسن آبادي، محسن امينيان و فاطمه طالع دستجردي در دسته 2 و زهره باغيشني، مهدي نظيفي و محسن سعيدي در دسته 3 در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در جدول کارشناسان فروش نیز سمانه عبدي كله، احمد عموزاده و مراد باقري به ترتیب سه برنده لیگ برتر، سميه دارابيان برنده دسته 1، محمد سعيدي سرقلعه، محمد مسعودي و مهنوش جهانگيري برندگان دسته 2، مسلم فتاحي، حسين خدادادي و محسن جمشيدي برندگان دسته 3 لیگ مهرگان هستند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا