سامانه‌های جدید اینترنت و همراه بانک گردشگری

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در نشست رونمایی از سامانه‌های جدید اینترنت بانک و همراه بانک گردشگری، «علی سروری»، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات با تشریح ضرورت‌های حرکت به سوی بانکداری آینده و بانکداری باز گفت: «با طراحی و عملیاتی سازی سامانه‌های جدید اینترنت بانک و همراه بانک گردشگری، اهدافی چون کاهش هزینه‌های تأمین و استقرار زیرساخت‌ها، افزایش سطح چابکی و انعطاف‌پذیری خدمات فناوری محور و گسترش فضای ارائه خدمات به مشتریان خاص را دنبال می‌کنیم».

وی افزود: «در نسخه‌های جدید این سامانه‌ها، موارد بنیادین مانند بهبود تجربه مشتریان و سهولت در استفاده از سامانه‌ها و ارائه خدمات جدید مبتنی بر نیاز مشتریان و نیز ارتقای سطح امنیت استفاده از سامانه‌ها مدنظر بوده است».

این گزارش حاکی است در ادامه نشست، خصوصیات فنی نسخه‌های جدید تشریح شد. بر این اساس مشتریان بانک می‌توانند از اینترنت بانک جدید و واکنش گرا در تمام ابزار الکترونیکی مانند رایانه شخصی،تلفن همراه، تلویزیون های هوشمند و غیره با کیفیت گرافیکی بهینه و متناسب با هر ابزار استفاده کنند و از گزینه‌هایی چون امکان ورود به شکل شناسایی دو عاملی، تغییر رمز دوم کارت، درخواست مسدودی کارت و غیره علاوه بر خدمات پیشین بهره‌مند شوند.

در استفاده از همراه بانک جدید گردشگری نیز، امکان انتقال وجه مستمر، تبدیل شبا به سپرده و بالعکس، مشاهده اطلاعات و مسیر دستیابی به شعب از کوتاه‌ترین مسیر، امکان ورود با اثر انگشت و تشخیص چهره منظور شده است.

علاوه بر این افرادی که مشتری بانک گردشگری نیستند هم می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار کاربردی همراه پرداخت، از برخی خدمات پرداخت مرتبط با کارت‌های عضو شتاب استفاده کنند. ضمن اینکه در آینده نزدیک دریافت خدمات در حوزه گردشگری، ورزشی و سرگرمی مانند تهیه بلیت مسافرتی و بلیت‌های کنسرت، سینما، تئاتر برای ایشان در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا