بانک مهر ایران در بهبهان خانه نو کرد

با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، ساختمان جدید شعبه بهبهان (کد ۴۰۴۴) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش دنیای بانک به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همزمان با آغاز چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای رفاه حال مشتریان با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک در استان خوزستان، ساختمان جدید شعبه بهبهان(کد ۴۰۴۴) افتتاح شد.

منابع شعبه بهبهان (کد ۴۰۴۴) بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال است و حدود ۲۰هزار مشتری دارد. این شعبه تا کنون بیش از ۱۹هزار فقره وام با رقم بیش از ۶۷هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است. مشتریان برای مراجعه حضوری به شعبه بهبهان (کد ۴۰۴۴) می‌توانند به آدرس خوزستان، بهبهان میدان نحوی مراجعه کنند.

در مراسم افتتاحیه شعبه بهبهان، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان این شعبه، اظهار داشت: همه امور مالی و بانکی مشتریان می‌تواند به ‌صورت غیرحضوری انجام شود، اما استقبال گسترده مشتریان از طرح‌ها و خدمات بانک موجب شده افراد زیادی به‌صورت حضوری به شعب بانک مراجعه کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده سازمان‌ها و شرکت‌ها از سبد محصولات بانک، گفت: ساخت و افتتاح ساختمان جدید شعبه بهبهان اتفاق مبارکی است و لازم است از ظرفیت بالای شرکت‌های استان خوزستان برای بازاریابی در خصوص طرح مهریار استفاده شود.

در ادامه این مراسم «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران ارشد و کارکنان بانک، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استان، خدمات مطلوب‌تری به مشتریان ارائه کنیم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا