دیدار مدیرعامل بیمه کوثر با پرسنل سرپرستی‌های تهران

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در این دیدارها ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه رحمت و برکت، تصریح کرد: انسجام تیمی و مشارکت کارکنان و اعضای شبکه فروش یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف است.

ابوالفضل آقادادی با بیان اینکه همه کارکنان و نمایندگان، خانواده بیمه‌کوثر و بزرگ‌ترین دارایی آن هستند، افزود: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذی‌نفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به سهم استان تهران از پرتفوی شرکت، خاطرنشان‌کرد: رصد محیط و فعالیت‌های رقبا و نیز افزایش سهم بازار استان تهران با رویکرد و راهبردهای جدید مورد انتظار است.

مدیرعامل بیمه کوثر بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری را دو بال شرکت‌های بیمه برشمرد و گفت: تمدید قبولی اتکایی و افزایش ظرفیت نگهداری و همچنین سرمایه‌گذاری شرکت در بخش‌های اقتصادی سودده به خوبی ساماندهی شده است و در راستای راهبرد هسته دانا و شبکه توانا باید ضمن تفویض اختیارهای صورت گرفته، شبکه نمایندگان نیز جذب بازارهای جدید و حفظ ترکیب مناسب پرتفو را در برنامه خود قرار دهند.

آقادادی تبادل دانش میان کارکنان و نمایندگان را یکی از روش‌های پیشرفت و بهبود عملکرد شرکت دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاهی و حضور و مشارکت مستمر آنان در این دوره‌ها موجب شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک‌ها، توسعه بازار و در نهایت حرکت شرکت برای کسب جایگاه بالاتر در صنعت بیمه می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: همراهی و همدلی و انسجام تیمی مدیران سرپرستی با نمایندگان در موضوعات مختلف و تعامل با مشتریان در راستای خدمت و افزایش رضایت ذی‌نفعان یک ضرورت است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا