دیدار مدیرعامل با امام جمعه گرگان

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، گفت: توزیع عادلانه منابع بانک‌ها، موجب افزایش توان رقابت تولیدکنندگان در بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش دنیای بانک به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، دکتر «رضا قرائی پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی، «مهدی شهریاری» مدیرعامل مؤسسه آتیه رفاه مهر ایرانیان و «محسن عسکری» مدیر شعب بانک در استان گلستان با آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان ضمن تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: بانک‌ها باید منابع خود را هدفمند و عادلانه توزیع کنند و به سمت ارتقای کمی و کیفی تولید گام بردارند که این امر موجب افزایش توان رقابت تولیدکنندگان در بازارهای جهانی خواهد شد.

وی گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) همیشه بر رونق تولید، افزایش سرمایه‌گذاری در تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید می‌کند و بانک‌ها در این زمینه نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان ساخت: باید از واحدهای تولیدی فعال حمایت شود و مشکلات واحدهای تولیدی راکد نیز رفع شود؛ زیرا توسعه و رونق اقتصاد کشور وابسته به فعالیت واحدهای تولیدی است.

تعداد مشتریان از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرد

در ادامه دیدار دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک ضمن بیان ضرورت توسعه بانکداری اسلامی در کشور، گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کنیم، نمونه موفقی از بانکداری اسلامی را ارائه دهیم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از خدمات بانکداری قرض‌الحسنه، افزود: در ۲ سال گذشته، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جایگاه ویژه‌ای در جامعه پیدا کرده و تعداد مشتریان بانک از ۱۰ میلیون نفر به بیش از ۱۶میلیون نفر رسیده است.
«شمسی‌نژاد» بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت وام به مشتریان نیز رشد قابل توجهی داشته به‌طوری که در سال جاری بیش از ۳ میلیون فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عنوان کرد: این بانک حمایت از رونق تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک نیز مولدسازی را یک راهبرد حیاتی برای رشد و پویایی اقتصاد دانست.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح کالاکارت، از بخش‌های تولیدی و خدماتی کشور حمایت می‌کند.
شایان ذکر است منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان با بیش از ۷۰ درصد رشد نسبت به پایان سال گذشته، به بیش از ۴۹هزار میلیارد ریال رسیده است.

 

 

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا