حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه وضعیت اقتصادی را بهتر می کند

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان گفت: یکی از راه‌های بهبود وضعیت اقتصادی جامعه، توجه و حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه است.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: یکی از راه‌های بهبود وضعیت اقتصادی جامعه، توجه و حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه است.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان گیلان با اشاره به شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، افزود: نظام بانکی باید در راستای این سیاست عمل کند و همه بانک‌ها برای بهبود معیشت مردم، پای کار باشند.
در ادامه این دیدار «محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان ضمن تشریح طرح‌های بانک و عملکرد بانک در استان، افزود: در تسهیلات جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه، به معرفی‌ شدگان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ۶۲۵ میلیارد ریال، اداره بهزیستی ۱۴۵ میلیارد ریال و بنیاد برکت ۲۸۵ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.
وی گفت: در سال جاری از کل بودجه تخصیصی،۶۹۹ فقره وام با رقم بیش از ۸۰۰هزار میلیون ریال به معرفی‌شدگان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی و بنیاد برکت پرداخت شده است.
شایان ذکر است در سال جاری وام ازدواج و فرزندآوری به صورت ۱۰۰درصد پرداخت شده و برای پرداخت وام مشاغل خانگی، بیش از ۷۹هزار میلیون ریال، اعتبار تخصیص داده شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا