حضور مدیرعامل بانک مهر ایران در نمایشگاه رسانه‌های ایران

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافت و به گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف پرداخت.

«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با مدیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

شمسی‌نژاد با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی نسبت به مسائل مختلف گفت: افزایش آگاهی جامعه نسبت به رخدادها و تحلیل آن‌ها مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ اصحاب رسانه است.

وی همچنین اظهار داشت: هر چند در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در اطلاع‌رسانی پیدا کرده‌اند، اما همچنان مردم برای دریافت اطلاعات مختلف به رسانه‌های رسمی مراجعه می‌کنند و جایگاه این رسانه‌ها نزد افکار عمومی محفوظ است و حتی می‌توان گفت ارتقا یافته است. ایشان ضمن با اهمیت بودن این جایگاه افزود: رسانه ها در حوزه قرض الحسنه می توانند با ترویج و توسعه گفتمان قرض الحسنه، فرهنگ سازی و جهاد تبیین در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند و موجب شوند تا هموطنان هرچه بیشتر با برکات این سنت حسنه و قرآنی آشنا شوند.

شمسی‌نژاد گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین متولی قرض‌الحسنه کشور، افزون بر وظیفه ذاتی انجام عملیات مالی، رویکردی فرهنگی نیز برای بانک قائلیم و سعی می‌کنیم با توسعه ارتباطات رسانه‌ای، بیش از پیش در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه نقش‌آفرین باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا