حضور فعال بانک رفاه در طرح خدمت میدانی شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این طرح که به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تهران برگزار شد، صندوق‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های تابعه به همراه واحدهای ستادی این وزارتخانه با استقرار میزهای خدمت پاسخ‌گوی سوالات و درخواست‌های مردمی بودند.

بر اساس این گزارش، مدیران عالی این مجموعه‌ها به همراه مسئولان ارشد ستادی این وزارتخانه با حضور در این میزهای خدمت ضمن جمع‌آوری درخواست‌های مردمی، پاسخ‌گوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی آنان بودند.

دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند قائم‌مقام مدیرعامل بانک رفاه کارگران و عضو هیئت مدیره این بانک نیز با حضور در میز خدمت بانک رفاه در این طرح ضمن تشریح برخی از خدمات و فعالیت‌های این بانک برای مراجعان و پاسخ‌گویی به سوالات آنان، دستورات لازم را در خصوص درخواست‌های واصله صادر کرد.

شایان ذکر است، دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی در این طرح مهم‌ترین اقدامات این وزارتخانه در دولت مردمی سیزدهم را تشریح و از واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی با کم‌ترین مشکل و تاخیر به عنوان یکی از این اقدامات نام

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا