تودیع و معارفه مدیر حراست و بازرسی بیمه آسیا

 به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در این مراسم مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا از عملکرد شایسته نعمت آله قیاسوند مدیر سابق بازرسی و حراست قدردانی نمود. وی همچنین رضا غلامی را به عنوان مدیر جدید معرفی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا در این مراسم با تاکید بر توانمندی ها و ویژگی های بی نظیر بیمه آسیا تصریح کرد: تداوم موفقیت های بیمه آسیا ، نیاز به همدلی و همیاری بیش از پیش اجزای آن دارد که در فضایی آرام و به دور تنش محقق می شود.

در ادامه این مراسم، آقای عباسی، مشاور مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر سابق حراست و بازرسی بیمه آسیا، در سخنانی ،اخلاق محور بودن و ایجاد آرامش در سازمان ها را از اهداف حراست ها برشمرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

یک دیدگاه

  1. سلام من تا الان بیشترا ۳۰دفعه بابیمه اسیاتماس گرفتم که بابازرسی صحبت کنم وشکایتی کنم بابت پرداخت نکردن خسارت وبازیچه کردن مردم مخصوصا راننده هایی که گرفتارند.یه حرفی میزنم انشاا…ناراحت نشید .ولی اینو میگم‌که اگر وجدان کاری دارید ودرقبال حقوقی که میگیرید موظف هستید کار مردم رو راه بیندازید یه کمکی بکنید که من خسارت روبگیرم وماشین رودرست کنم اگرخدابخواد شب عید هست شرمنده خانواده نشیم .حالا ببینم شما چکار میکنید ولی خدارو درنظر داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا