تجلیل بیمه آسیا از پرستاران با پیام بادین

مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در بیمارستان اپادانا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حاضر و از  پرستاران این بیمارستان قدردانی کرد.در این مراسم، خانم رضوی معاون فنی مدیرعامل در بیمه زندگی و مسئولیت، مدیران بیمه آسیا و همچنین مدیرعامل بیمارستان اپادانا و جمعی از مدیران و کادر درمان بیمارستان حضور داشتند.

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، روز پرستار را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا در پیام مدیرعامل آمده است:
سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای  بیماران و تلاش شان وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان‌ است. تلاش پرستاران جهادگر و کادر بهداشت و درمان در بحران کرونا واژه ای آشناست که ناخوداگاه هر  شنونده ای را به یاد ایثار و از خود گذشتگی در لحظات سخت می اندازد.
اینجانب خجسته زاد روز بزرگ بانوی کربلا و روز پرستار را به جامعه بزرگ پرستاری کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم و سلامتی و بهروزی روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا