تاکید بانک شهر بر کاهش مراجعه حضوری به شعب

جواد عطاران با اشاره به اعلام محدودیت های شدید کرونایی از امروز (اول آذر ماه) تاکید کرد: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و کمک به کاهش حضور آنان در سطح شهرها، به خصوص کلان شهرهای کشور، سامانه‌های غیر حضوری بانک شهر آماده خدمات رسانی و رفع نیازهای بانکی شهروندان است.

عطاران با تاکید بر افزایش روزافزون کیفیت خدمات غیر حضوری بانک شهر ،تصریح کرد: هم اکنون خدماتی مانند: مدیریت چک، دریافت شماره شبا، امکان انسداد کارت، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی، استعلام و پرداخت تسهیلات ، مدیریت حساب ها ، پرداخت قبوض و … بواسطه نرم افزار “همراه شهر” و “اینترنت بانک شهر” در دسترس است و شهروندان نیاز به حضور و مراجعه به شعب این بانک را ندارد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰ پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر کشور، ادامه داد: همچنین شهروندان بسیاری از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره ویروس”کرونا” کمک خواهد کرد، گفت: شعب بانک شهر در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود با تمام مشکلات و تمام محدودیت ها ادامه می دهند تا بتوانند به رفع رکود اقتصادی و کاهش مشکلات در راه تحقق”جهش تولید” بیش از پیش تاثیرگذار باشند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا