اطلاعیه بانک تجارت درباره پرونده تخلف در کرمان

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بنابر اعلام بانک تجارت، در اطلاعیه بانک تجارت آمده است:

«سو جریان صورت گرفته در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ توسط این بانک و با همکاری و همراهی مراجع امنیتی و نظارتی کشف شد و بلافاصله بانک تجارت نسبت به طرح شکایت اقدام کرد. در همین راستا بازپرس پرونده پس از احضار متهمان پرونده و انجام تحقیقات لازم نسبت به صدور قرار بازداشت اقدام کرد و تاکنون علی اکبر عمارت ساز متهم اصلی پرونده در بازداشت بوده و با التفات به صدور کیفرخواست بابت موارد اتهامی، جلسه رسیدگی آن به سوم دی ماه ۱۳۹۷ در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی برگزار شد.

در طول این پنج سال بانک تجارت توانست با نظارت بازپرس پرونده بخشی از ضمانتنامه‌های مجعول را ابطال کند و همچنین خسارت‌های مربوط به چک‌های بین بانکی نیز به حیطه وصول درآمده است.

امید است با عنایت به صلابت در خور تحسین قوه محترم قضائیه در برخورد با اینگونه تخلفات و متخلفان و وجود قضات شریف، موجبات ابطال باقیمانده ضمانتنامه‌ها و تعیین تکلیف وجوه مورد اختلاف ضمانتنامه‌ها فراهم شده و متخلفان به سزای اعمال خود برسند.

در پایان از قضات زحمتکش و خدوم قوه قضائیه و همچنین مراجع محترم نظارتی و ضابطان قوه قضائیه در همکاری و پیگیری پرونده کمال تشکر را داریم.»

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا