استقبال ایران‌دیبا از طرح‌های بانک مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت ایران‌دیبا در استان قزوین، تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و اعتبار در حساب جاری امضا کرد.

به گزارش دنیای بانک به نقل از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «کریم مهرتاش» مدیر کارخانه شرکت ایران‌دیبا در استان قزوین ضمن استقبال از طرح‌های رفاهی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: رفاه نیروی انسانی یکی از دغدغه‌های این شرکت است و بی‌شک با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معیشت کارکنان این شرکت بهبود می‌یابد.

وی در دیدار با سرپرست معاون شعب بانک در استان قزوین، بیان کرد: شرکت ایران‌دیبا در سال ۱۳۷۳ با هدف قطع وابستگی به واردات، به تولید مستربچ و آمیزه‌های پلیمری در شهرک صنعتی لیا در استان قزوین پرداخت و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر، محصولات خود را تولید و به صنایع مختلف از جمله صنعت نساجی و پلاستیک عرضه کرد و اکنون به عنوان کامل‌ترین کارخانه در تولید مستربچ و گرانول‌های رنگی در گریدهای مختلف پلیمری شناخته می‌شود.

در ادامه این دیدار «رضا سیاه‌کالی مرادی» سرپرست معاون شعب بانک در استان قزوین نیز با تشریح وام‌ها و طرح‌های بانک، آمادگی مدیریت شعب این استان را برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان شرکت ایران‌دیبا اعلام کرد.

وی افزود: طرح اعتبار در حساب جاری اشخاص حقوقی از جمله مهم‌ترین طرح‌های بانک است و سازمان‌ها با انتقال حساب‌های خود به این بانک علاوه بر مزایای این طرح، از وام‌های قرض‌الحسنه بهره‌مند می‌شوند.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و اعتبار در حساب جاری بین ۲ مجموعه امضا شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا