ارتقای کیفی خدمات بانکداری سرمایه

بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 19 فروردین ماه و امکان اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بدین‌وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می‌رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه‌سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز یکشنبه مورخ 19 فروردین ماه به مدت سه ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می‌توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می‌باشد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا