آگاه روی دست کاریزما و مفید بلند می‌شود؟

پس از کارگزاری کاریزما و کارگزاری مفید، حالا کارگزاری آگاه هم به فکر افتاده و مصمم شده تا یک صندوق اهرمی برای جذب سرمایه‌گذاری سهامداران راه‌اندازی کند تا از رقبای جدی خود عقب نماند.پس از راه اندازی دو صندوق اهرمی توسط گروه مالی کاریزما و مفید قرار است سومین صندوق اهرمی نیز توسط کارگزاری آگاه راه اندازی شود.

به گزارش دنیای بانک به نقل از پایگاه خبری گزارش بورس، صندوق های اهرمی که با استقبال گسترده سهامداران مواجه شده اند به سرعت در حال گسترش اند. نخستین گروهی که به فکر راه اندازی یک صندوق اهرمی در بازار سرمایه افتاد گروه مالی کاریزما بود که به نظر می رسد این روز ها در حوزه صندوق های سرمایه گذاری پیش رو است،بعد از کاریزما هلدینگ خدمات مالی مفید یا همان کارگزری مفید که تقریبا درهمه چیز سرآمد است به فکر تاسیس صندوق اهرمی با نام توان افتاد و حالا پس از یک وقفه معنا دار کارگزاری آگاه هم به فکر تاسیس چنین صندوقی افتاده است.

به نظر می رسد کارگزاری آگاه نیز در تلاش است از رقبا عقب نماند اما به غیر از عملکرد این کارگزاری در برخی بخش ها از جمله چند صندوق، شواهد نشان می د هد، ظرف چند سال گذشته روند پیشرفت این کارگزاری کند شده و فاصله زیادی با رقبا پیدا کرده است. نمونه عینی این فاصله در سامانه معاملاتی این کارگزاری با رقیب خود یعنی کارگزاری مفید به خوبی مشهود است. از مدیران این شرکت انتظار می رود اقدامات اساسی تری برای بهبود این سامانه که می تواند نقش قابل توجهی در جذب سرمایه گذاران داشته باشد بردارند.

پذیره نویسی صندوق اهرمی آگاه با نام شتاب قرار است از هشتم خرداد آغاز شود.انتظار می رود با آغاز معاملات صندوق اهرمی کارگزاری آگاه، این شرکت نیز گام های بهتری برای توسعه همه جانبه خود بردارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا