پیام رئیس كل بیمه مركزی بمناسبت 9 دی ماه روز بصیرت

شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاشهائی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ “مقام معظم رهبری”

خالق حماسه ماندگار 9 دی ، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند، نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است، حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”، همراه با همکاران و تمام عزیزان صنعت بزرگ بیمه در سرزمین ایران همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و با تأکید بر پیروی از آرمان های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب، متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت نمائیم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا