پیام خورسندیان در شب 22 بهمن و سالگرد انقلاب

دكتر علی خورسندیان، مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرا رسيدن چهل و پنجمین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران پيامي صادر كرد.

به گزارش دنیای بانک به نقل از بانك صنعت و معدن، در متن اين پيام آمده است: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گرامیداشت بیداری سرنوشت ساز ملت ایران است که در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره) و ایثار و فداکاری خیل عظیم مردم مسلمان و آزادیخواه به بار نشست و نقطه عطفی در تاریخ میهن عزیزمان گردید.
22 بهمن ماه فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمانهای متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای راه آزادیست که حماسه ای تکرار نشدنی را رقم زدند و اینک در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی یاد و خاطره آنان را گرامی میداریم و برای سربلندی این کشور عزیز از نشیب و فرازهای راه نمی هراسیم و با اراده ای سترگ از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم برد تا شاهد آینده ای روشن و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر آن باشیم.
این بانک افتخار دارد که طي دولت سیزدهم تعداد 234 طرح تولیدی را با تسهیلات 62 هزار و 800 میلیارد ریالی و 2 هزار و 800 میلیون یورویی به بهره برداری رسانده که در مجموع اشتغالزایی برای17 هزار و 555 نفر به همراه داشته است.
همچنین بانک صنعت و معدن در مدت زمان یادشده، تعداد 185 طرح را با تسهیلاتی به میزان 63 هزار و 333 میلیارد ریال و 3 هزار میلیون یورو در دست اجرا دارد که پس از رسیدن به بهره برداری برای 14 هزار و 790 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند و از ابتدای دولت سیزدهم به 141 شرکت دانش بنیان نیز در مجموع 148 هزار و 373 میلیارد ریال پرداخت نموده است.
این بانک به طرح های مورد پیگیری در سفر ریاست جمهوری نیز تسهیلاتی در حدود 150 هزار میلیارد ریال اعطا نموده است.
هدف غایی و اراده ما در مجموعه بانك صنعت و معدن برای تحقق اهداف کلان کشور و سیاستهای دولت بر رشد صنعتی کشور، افزایش اشتغال پایدار، ارتقای روحیه خودباوري در بخش تولید قرار دارد تا در سراسر این سرزمین پهناور در توسعه و پیشرفت بخش صنعت و معدن کشور سهمی داشته باشیم.
اينجانب فرا رسیدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ایران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، همه ملت شريف ایران، خانواده معزز شهدا و ايثارگران، همه فعالان عرصه صنعت و معدن و كارآفرينان كشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سرافرازی و اقتدار همه جانبه کشور عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و از همه اقشار جامعه به خصوص همکاران ارجمندم تقاضا دارم تا با شرکت در راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن و حضور دشمن شکن خود، بار دیگر حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا