پرداخت روزانه 1050میلیارد ریال خسارت توسط بیمه ایران

شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران با هاشمی استاندار و دیانی  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان دیدار کرد.
به گزارش دنیای بانک و بیمه ؛ در این دیدارها که با هدف معرفی توانمندی ها و اقدامات گروه مالی بیمه ایران انجام گرفت ، وی با اشاره به رسالت اصلی بیمه ایران در خدمت رسانی به مردم  و نیز پرداخت اخیر خسارت شرکت زغالسنگ البرزشرقی در شهر شاهرود گفت:
روزانه بطور میانگین 105 میلیارد تومان خسارت بیمه گزاران خود را پرداخت می‌کنیم و این توفیقی است که توانسته ایم با ارائه خدمات خسارت از طریق سامانه های مختلف  ضمن انجام وظایف بیمه گری کمک حال دولت در رفع مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران افزود از انتقال پرتفوی استانها به داخل استان استقبال میکنیم و با راه اندازی تفویض اختیار سیستمی در صدد افزایش سرعت ارائه خدمت در بیمه ایران هستیم.
شریفی در این دیدارها که جداگانه برگزار گردید  با توجه به لزوم شناخت بیشتر دولتمردان و بخش خصوصی با ظرفیتهای صنعت بیمه از استاندار و مدیرکل دارایی تقاضا کرد امکان حضور مدیرکل بیمه ایران استان سمنان را در جلسات اداری استان فراهم نمایند که با تشریح خدمات متنوع صنعت بیمه امادگی شرکت را برای توسعه خدمات خود اعلام کند.در سفر به استان سمنان اعلام شد؛

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا