وداع محمد کریمی از بیمه گران

سید محمد کریمی، پس از اعلام نتیجه انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران و انتخاب سید محسن کیانیی با صدور پیامی از اهالی صنعت بیمه یک پیام خداحافظی صادر کر و نوشت: همچنین با عرض تبریک به برادر عزیزمان، جناب آقای پورکیانی که از مدیران با سابقه و با تجربه‌ صنعت بیمه می باشند تقاضا دارم همچنان گذشته همکاری و مساعدت لازم را با ایشان داشته باشید.

پیام خداحافظی دکتر سید محمد کریمی از اهالی صنعت بیمه به شرح زیر است:

                                                                                                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم
أَحْمَدُهُ شُکراً لِإِنْعَامِهِ وَ أَسْتَعِینُهُ عَلَى وَظَائِفِ حُقُوقِهِ عَزِیزَ الْجُنْدِ عَظِیمَ الْمَجْدِ.

 

ستایش می کنم خداوند منان را برای نعمت‌هایش و بر انجام تکالیف و حقوق الهی از او یاری می‌طلبم، خداوندی که سپاهش نیرومند و مقامش بزرگ و باعظمت است. نهج البلاغه – خطبه 190

فرصت خدمت در صنعت بیمه کشور، افتخار بزرگی بود که چند صباحی توفیق خدمتگزاری برای اینجانب فراهم شد و به لطف خداوند از همان روزهای اول فعالیت، در کنار تمامی مدیران و همراهان عزیز، مطابق اهداف و وظایف مندرج در اساسنامه سندیکا و در شرایط خاص و دشواری از جمله شیوع بیماری کرونا اقداماتی اساسی را آغاز نمودیم و در سایه همراهی و همدلی همه‌ دلسوزان و دغدغه‌مندان اعتلاء و توسعه‌ صنعت بیمه، اعم از مسئولان و مقامات محترم سه قوه حاکمه و همچنین مدیران گرامی بیمه مرکزی ج.ا.ایران، رؤسای محترم کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، رؤسا و اعضای بزرگوار شورای عمومی و همچنین شورای هماهنگی استانی سندیکا، شورای هماهنگی معاونین فنی شرکت‌های بیمه و دبیران کارگروه‌ها و شبکه معظم و خدمتگزار فروش، ارزیابان خسارت، ارزیابان ریسک و آکچوئرهای گرامی که کمال  قدردانی، سپاس و امتنان را از این عزیزان دارم، با همت والای آنان مسیر خدمت و شکوفایی را طی طریق نمودیم.
همواره از درگاه با عظمت الهی توفیق خدمت صادقانه به ذینفعان اصلی صنعت بیمه کشور را خواستار بودم و با عنایت خداوند منان و با تلاش بی دریغ و شبانه روزی تمامی همکاران عزیز و دلسوز در تمامی شاخص‌های بیمه‌ای شاهد توفیقات ارزنده ای بوده ایم که برخی در طول تاریخ فعالیت سندیکا، بی‌نظیر بوده و شاید دستیابی به آنها، سال‌ها آرزوی تمامی دغدغه مندان عرصه بیمه بود، نمونه بارز آن را می‌توان به اخذ مجوز موسسه داوری بیمه، جلسات هم اندیشی با قضات محترم، تشکیل کارگروه حل و فصل مشکلات فی مابین قوه قضائیه و صنعت بیمه، حضور نمایندگان سندیکا در هیئت های بدوی و تجدید نظر تامین اجتماعی و امور مالیاتی، هماهنگی در مورد تعیین دیه توسط ریاست محترم قوه قضائیه، پیگیری ابطال مصوبات شورای شهر در مورد دریافت عوارض از بیمه نامه ها، حل مشکل مالیات برارزش افزوده بیمه نامه های درمان، پیگیری معافیت مالیات بر ارزش افزوده رشته های بیمه زندگی و درمان، احداث ساختمان جدید و دهها اقدام دیگر اشاره کرد.
در پایان ماموریت و با تعیین تکلیف انتخابات سندیکا، بدینوسیله از همکاری های بی‌دریغ و خالصانه تمامی همکاران گرامی به ویژه معاونین و کارشناسان ستادی سندیکا و شرکت‌های بیمه‌ای و همچنین شوراهای عمومی و هماهنگی استانی که در طول خدمت از قبول زحمات و تلاش فراوان دریغ نورزیدند، تقدیر و تشکر می نمایم و ایمان راسخ دارم که به لطف خداوند متعال و زحمات بی شائبه همه همکاران ساعی، امروز سندیکا در قله پر افتخار قرار گرفته است.
اینک که زمان واگذاری این امانت فرا رسیده است، ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی، صمیمانه درخواست دارم که قصور و کاستی هایم را با دیده لطف، ببخشایند و حلال بفرمائید.
همچنین با عرض تبریک به برادر عزیزمان، جناب آقای پورکیانی که از مدیران با سابقه و با تجربه‌ صنعت بیمه می باشند تقاضا دارم همچنان گذشته همکاری و مساعدت لازم را با ایشان داشته باشید.
«زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد»

با نهایت تشکر و سپاس
دکتر سید محمد کریمی

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا