وبیمه خریدار و فروشنده بود

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۹۵، فروشنده و خریدار بود.

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه نخست سال مالی ۹۵ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "وبیمه" طی ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۷۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال و مبلغ ۱۷۱ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 542 میلیون ریال زیان کسب کرد.

همچنین این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال خریداری کرد.

این شرکت در ابتدای فروردین ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴۷ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال و ارزش بازار ۹۸ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه طی دوره یاد شده معادل ۶۴۸ میلیون ریال کاهش یافت و به ۱۴۷ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با کاهش یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال، معادل ۹۷ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال محاسبه شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا