نشست تلفنی مدیر امور ناحیه سه بانک رفاه با مشتریان

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه در این ناحیه، محمدرضا پناهنده از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه 19 بهمن ماه با حضور در محل مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران در ناحیه سه که تمایل دارند مسائل، موضوعات و پرسش‌های خود را با مدیر امور این ناحیه در میان بگذارند، می‌توانند در بازه زمانی مذکور از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.

شایان ذکر است، ناحیه سه بانک رفاه کارگران شامل استان‌های آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی – اصفهان – کرمانشاه – خوزستان – مرکزی – اردبیل – قزوین – کردستان – همدان – لرستان – زنجان – البرز – قم و ایلام می‌شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا