فروش ۴۷۳ میلیارد تومانی بیمه تجارت نو

به گزارش دنیای بانک و بیمه، از مجموع فروش بیمه تجارت نو در پایان مردادماه امسال، ۳۸ درصد به رشته بیمه درمان، ۳۰ درصد شخص ثالث و حوادث سرنشین خودرو، ۱۳ درصد بیمه زندگی اختصاص دارد و سهم رشته‌های بیمه آتش‌سوزی ۴ درصد، مسئولیت، مهندسی و کشتی هر کدام ۳ درصد برآورد می‌شود که نشان از تعادل و متوازن بودن نسبی سبد بیمه‌گری بیمه تجارت نو و توزیع ریسک بین رشته‌های مختلف دارد. به گونه‌ای که نسبت خسارت به کل فروش بیمه تجارت نو در ۵ ماه نخست امسال در اکثر قریب به اتفاق رشته‌های بیمه حتی بیمه درمان و ثالث کمتر از ۴۰ درصد است.

شرکت بیمه تجارت نو همچنین در ۵ ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر یک هزار و ۱۱۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است که از کل خسارت پرداخت شده به بیمه‌گذاران تجارت نو، ۵۴ درصد به رشته بیمه درمان، ۱۱ درصد شخص ثالث و ۱۴ درصد بیمه زندگی مربوط می‌شود. نسبت خسارت به کل فروش بیمه این شرکت در پایان مردادماه امسال ۲۴ درصد برآورد می‌شود.

یادآوری می‌شود شرکت بیمه تجارت‌نو در نماد «بنو» پس از ارتقا از تابلو زرد بازار پایه به بازار دوم فرابورس، از روز سوم شهریور معاملات خود را در بازار اصلی فرابورس آغاز کرد و مدیران این شرکت در راستای شفافیت و عمل به الزامات حضور شرکت‌های حاضر در فرابورس، در اولین گام گزارش عملکرد ماهانه این شرکت را منتشر کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا