فروش بیمه ما چگونه ۲ برابر شد؟

بیمه ما در بهار امسال دو برابر بهار سال گذشته فروش داشته است. این کارنامه بهاره حجت بهاری‌فر است که نشان می‌دهد نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی هم کاهش محسوس داشته و از ۴۰ درصد در بهار پارسال به ۲۸ درصد در بهار امسال رسیده است. راستی نمایندگان بیمه ما بیشتر روی چه رشته‌هایی تمرکز دارند و آیا مدیریت ریسک در پرتفوی بیمه ما جدی گرفته می‌شود؟

به گزارش دنیای بیمه، در خرداد امسال بیمه ما ۱۴۲ درصد بیشتر از خرداد سال گذشته حق بیمه تولید کرده که از مجموع ۲۴۲ میلیارد تومان فروش شرکت، ۲۹ درصد در رشته بیمه آتش‌سوزی، ۲۰ درصد بیمه زندگی اندوخته‌دار، ۱۷ درصد درمان و ۱۶ درصد هم شخص ثالث بوده است.

شرکت بیمه ما با مدیریت حجت بهاری‌فر در خردادماه تنها اندکی بیش از ۶۳ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که ۲۷ درصد سهم بیمه درمان، ۱۶ درصد بیمه زندگی اندوخته‌دار و ۱۳ درصد سهم بیمه ثالث بوده و سهم رشته‌های بیمه آتش‌سوزی و زندگی غیراندوخته‌دار هم هر کدام ۱۴ درصد برآورد شده است.

  • کارنامه بهاره حجت بهاری‌فر

بیمه ما در بهار امسال حدود ۵۵۲ میلیارد تومان فروش بیمه نامه داشته که از رشدی ۱۰۰ درصدی را نسبت به بهار سال گذشته نشان می‌دهد. از کل این میزان فروش بیمه‌نامه توسط شرکت یادشده، بالاترین سهم مربوط به رشته بیمه آتش‌سوزی به میزان ۲۸ درصد بوده و پس از آن بیمه زندگی اندوخته‌دار و بیمه شخص ثالث هرکدام با ۱۸ درصد سهم قرار دارد. سهم رشته درمان از کل فروش بهاره شرکت تنها ۱۵ درصد بوده است.

نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی بیمه ما در بهار امسال ۲۸ درصد بوده و شرکت حدود ۱۵۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که ۲۳ درصد مربوط به بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار، ۲۷ درصد بیمه درمان، ۱۶ درصد بیمه‌های زندگی غیراندوخته‌دار و ۱۱ درصد هم بیمه‌های شخص ثالث بوده است.

بررسی‌های دنیای بیمه نشان می‌دهد که سبد بیمه ما متنوع و کم‌ریسک است و به نظر می‌رسد که حجت بهاری‌فر و همکاران‌اش بتوانند امسال بودجه پیش‌بینی شده ۱۴۰۰ را به راحتی محقق کنند.

[wpdatatable id=69 table_view=regular]

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا