عامل اصلی جذب منابع در بانک ایران‌زمین

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، در ابتدای جلسه مدیر استان به تشریح نتیجه عملکرد کمیته های بازاریابی پرداخت و از تلاش های انجام شده توسط نمایندگان بازاریابی شعب در یک ماه گذشته تقدیر کرد.
یزدانی مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را عامل اصلی جذب منابع دانست و گفت: هر چه اهتمام بیشتری به  مشتری داشته باشید نتیجه بهتری در پی خواهد داشت.
در ادامه رسائی مقدم معاون اجرائی استان ضمن یادآوری موضوعات مطرح شده در جلسات قبل مبنی بر هدف گذاری مشتریان بالقوه و دعوت از مدیران استان به منظور حضور در محل کار درخواست همکاری و تمرکز گردش مالی مشتریان هدف، آمادگی مجموعه مدیریت را در این خصوص عنوان نموده و لزوم تعیین اهداف کوتاه مدت به منظور جذب منابع ارزان قیمت و خرد توسط تک تک کارکنان در قالب ابزار مختلف از جمله صدور کارت هدیه و استفاده از اینترنت بانک را متذکر شد.
در پایان هر کدام از نمایندگان شعب به بیان فعالیتهای صورت گرفته در شعبه خود پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا