شاخص بورس ۲۵ مهر با افت همراه شد

شاخص کل بازار بورس با یک ‌هزار و ۳۹۸ واحد کاهش در جایگاه یک ‌میلیون و ۴۳۶ هزار واحدی قرار گرفت. در معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۸۸۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال داد و ستد شد. همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با سه ‌هزار و ۸۶۸ واحد کاهش به ۳۹۸ هزار و ۳۰۲ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با دو ‌هزار و ۴۴۰ واحد افت به ۲۵۱ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

علاوه بر این در بین همه نمادها، ملی صنایع مس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پردیس تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل پالایش نفت اصفهان  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، ایران خودرو (خودرو) با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه فلزات اساسی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۶۲۵ ‌میلیون و ۴۹ هزار برگه سهم به ارزش ۶ ‌هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

امروز شاخص فرابورس حدود ۱۴۲ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد ثابت ماند. همچنین در این بازار سه میلیارد و ۳۸ میلیون برگه سهم به ارزش ۲۴ هزار و ۵۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد پتروشیمی زاگرس ، پالایش نفت شیراز ، بیمه اتکایی ایرانیان تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.  همچنین پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران، با تاثیر منفی بر شاخص فرابورس همراه بودند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا