زیان ۱۴۳۹ میلیارد ریالی پست بانک

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،سرمایه پست بانک در حال حاضر 3233 میلیارد ریال است و هیات مدیره سودی برای سهامداران پیش بینی نکرده اند و تنها 2 درخواست مشخص از آنها دارند؛ نخست اصلاح ساختار نیروی انسانی با هدف افزایش بهره وری و کارایی آنها از طریق تبدیل پرسنل قرارداد خرید خدمت به پیمانی و رسمی، دوم موافقت با پرداخت پاداش پرسنل به میزان یک ماه حقوق و مزایای درج شده در احکام کارگزینی که باید دید سهامداران به این 2 پیشنهاد رای مثبت خواهند داد یا نه؟

قرار بود مجمع عمومی پست بانک 31 تیرماه برگزار شود که برگزار نشده و به زمان دیگری موکول شده است. در حال حاضر پست بانک با 406 شعبه در سراسر ایران 2459 کارمند دارد و خسرو فرحی، غلامحسین صباغی، محمد حسین مهرانی و احتشام فلاح فر 4 عضو هیات مدیره این بانک دولتی هستند و خسرو فرحی مدیریت این بانک زیانده را عهده دار است.

این گزارش می افزاید: هرچند بدهی پست بانک به بانک مرکزی در پایان سال گذشته نسبت به سال 95 کاهشی 508 درصدی داشته اما این بانک 17 هزار و 970 میلیارد ریال به بانک ها و موسسات اعتباری بدهی دارد که نسبت به سال 95 میزان بدهی آن 187 درصد قد کشیده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا