زمان انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بیمه دانا

بیمه دانا از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره خود با رای سهامداران در 16 مهر 1401 خبر داده و از همه سهامداران خواسته برای تعیین اعضای هیات مدیره جدید در نشست مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت حضور پیدا کنند.

به گزارش دنیای بیمه، متن دعوت‌نامه هیات مدیره بیمه دانا به شرح زیر است:

موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز شنبه مورخ 1401/07/16 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس دروازه دولت ،خيابان سعدي جنوبي ، نرسيده به خيابان اکباتان ، کوچه کامکار پلاک 1 ساختمان بيمه دانا طبقه هفتم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه : انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

توضیحات: ضمنا امکان مشاهده بر خط اين مجمع از طريق سايت رسمي شرکت به نشاني اينترنتي wwww.dana-insurance.com به صورت پخش زنده فراهم خواهد بود و سهامداران مي توانند سوالات خود را به شماره 09171110852 ارسال کنند . شايان ذکر است حسب اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار طي ابلاغيه مورخ 1400/10/04 حضور در مجمع با رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي و ارائه کارت واکسن بلامانع خواهد بود.

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : کارت ورود به جلسه از ساعت 09:30 لغايت 10:00 صبح در زمان و مکان برگزاري مجمع توزيع مي‌شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا