رشد هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس با رشد هزار و ۳۱۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۸هزار و ۳۰واحد قرار گرفت. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۲۳۳میلیارد تومان در بیش از ۴۲۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر بازار سهام به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی شیراز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۴۹۳واحد قرار گرفت.در بازارهای فرابورس ایران هم یک میلیارد و ۵۸۹میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۶۸۲میلیارد تومان در ۲۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و پتروشیمی مارون شد و در مقابل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا