دیدار مدیر عامل بیمه ایران با همکاران بوشهری

مدیرعامل بیمه ایران در جریان سفر به استان بوشهر با همکاران شعب استان دیدار و از نزدیک مشکلات و مسائل ایشان را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

شریفی و هیات همراه  ابتدا با حضور در نمایشگاه نفت ،گاز،پالایش و پتروشیمی از غرفه بیمه ایران بازدید و با همکاران و نمایندگان حاضر در غرفه به گفتگو پرداخت. وی با دعوت از همکاران نماینده به استفاده از فرصت حضور در نمایشگاه اظهار داشت: اساسا بیمه ایران با هدف توسعه بازاریابی و زمینه سازی برای حضور و بازاریابی نمایندگان در نمایشگاه های مختلف شرکت میکند. نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات بیمه ایران و جذب بیمه گزاران می‌باشد.

رییس هیات مدیره  در این سفر با همکاران شعب عسلویه،کنگان،بوشهر و برازجان نیز دیدار و در جلسات جداگانه طی 2 روز حضور در استان راهبردهای مدیریت ارشد شرکت و توقعات از همکاران را بازگو و همچنین به  نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات همکاران و نمایندگان گوش فرا داد.

شریفی در این دیدارها که با حضور خدامی معاون امور استانها و شعب،مونسان مدیرکل دفتر هیات مدیره،راستگو مدیرکل بازاریابی و دهقان مدیر کل استان انجام گرفت ، با اظهار خوشحالی از حضور در میان همکاران،سفر به استانها را سیاست دائمی خواند و گفت: از روزهای اول حضور در مدیریت عاملی گفته ام که به تنهایی نمی‌توانیم شرکت را اداره کنیم و به همکاری و همفکری همه همکاران نیاز داریم و انتظار داریم همکاران به عنوان یکی از ذینفعان اصلی ، شرکت را خانواده خود بدانند و همکاران باید از احوالات شرکت باخبر باشند..

وی همچنین اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی شرکت مشتری مداری می‌باشد.تاکید داریم در خسارت‌های بزرگ با رعایت همه جوانب ،همان روزهای ابتدایی برای تداوم تولید کشور و حمایت از بیمه گزاران یک علی الحساب پرداخت کنید.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به فروش 10 ماهه شرکت گفت: باور داریم اگر توانستیم رشد خوبی در فروش حق بیمه بدست بیاوریم به این خاطر است که خسارت مردم را به موقع پرداخت کرده ایم و این برکتی است که با پرداخت به وقت خسارت ،سر سفره بیمه ایران خواهد بود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران  با توجه به کاهش نیروی انسانی اشاره کرد: در سنوات آتی تعداد بالایی از همکاران بازنشسته می‌شوند و چون سیاست دولت ،کوچک کردن اندازه دولت است، علیرغم پیگیری های زیادی که انجام شد،اجازه استخدام نداریم.چاره ای نداریم که از ظرفیت بخش خصوصی که نمایندگان هستند  بیشتر استفاده کنیم. از نرم افزارها بیشتر استفاده کنیم.

در ابتدای این دیدارها ،دهقانی مدیر کل شعب استان  ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل و هیات همراه با ارایه گزارشی از وضعیت شعبه در خصوص مسائل مرتبط از جمله نیروی انسانی ، نمایندگان ،ساختمان و سایر موارد  مشکلات شعب را مطرح نمود. مطابق با روال دیدارهای مدیرعامل در شعب استانها ، همکاران نیز به بیان نکات خود پرداختند.

  • تسریع در صدور احکام خدمتی و ارتقاء همکاران
  • سپاسگزاری از همراهی خوب همکاران اداره کل بیمه های اموال در خصوص فروش طرح حامی
  • لزوم پاسخگویی بهتر همکاران ستاد اتومبیل – درخواست اختصاص بودجه تبلیغات به استانها
  • تسریع در اتمام ساختمان در حال ساخت شعبه برازجان
  • درخواست تکمیل پستهای سازمانی استان
  • درخواست رفع مشکل سیستم سرمایش ساختمان بوشهر

منبع خبر: روابط عمومی

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا