دریافت چهار گواهینامه ایزو از سوی بیمه البرز
همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو 9001 خود را که سالهاست دریافت کرده است را مجددا تمدید کند.
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظاممند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانسته گواهینامههای ایزو 10004 و ایزو 10002 را تمدید کند.
یادآور می شود موفق ترین سازمانهای دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگیهایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بین المللی ایزو قرار میدهند و سازمانهایی که موفق به اخذ این گواهینامههای بینالمللی میشوند، سازمانهای مشتری مداری محسوب می شوند.