تعلیق نماد بانک پاسارگاد در بورس

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک،به گزارش دنیای بانک، در آخرین مجمع عمومی عادی سالانه سهامداران بانک پاسارگاد که مدیرعاملی آن را مجید قاسمی برعهده دارد، حق حضور اعضای هیات مدیره غیرموظف جهت شرکت در نشست  (حداقل ۴ نشست در هر ماه) همانند سال ۱۳۹۵ بدون افزایش یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین شد. کامران اختیار، علی اکبر امین تفرشی، دکتر مجید قاسمی، مصطفی بهشتی روی، ذبیح اله خزایی، سید کاظم میرولد و احمد وادی دار اعضای هیات مدیره بانک پاسارگاد را تشکیل می دهند.

قرار بود در مجمع سالانه بانک پاسارگاد که در واپسین روزهای سال ۱۳۹۶ تشکیل شد، سهامداران در جریان گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی قرار گیرند و درباره تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به سال ۱۳۹۵ تصمیم گیری و در نهایت درباره تعیین پاداش هیئت مدیره نظر بدهند.

نماد بانک پاسارگاد از ابتدای آذرماه سال ۱۳۹۵ به قیمت ۹۹۹ ریال به ازای هر سهم در تابلوی اصلی بورس بسته شد و حالا با تعلیق نماد وپاسار باید دید چه تصمیمی درباره این بانک اتخاذ خواهد شد؟

این در حالی است که مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد در آخرین مجمع عمومی در واکنش به با اعلام نارضایتی سهامداران از مسائل فنی در عملکرد حسابرس قانونی صورت‌های مالی،اظهار کرده بود: ما در بحث مسائل حسابرسی از حقوق و منافع سهامداران و ذی‌نفعان کوتاه نمی‌آییم و مانند ۱۲ سال فعالیت صادقانه و سازنده و خدمت به کشور، تمام قد پای حقوق سهامدارانی که به ما اعتماد کامل دارند، ایستاده‌ایم و سربازان پاسارگاد حافظ منافع شما هستند.

 

۳ دلیل تعلیق نماد بانک پاسارگاد در بورس

  1. عدم ارائه آخرین اطلاعات و صورتهای مالی میاندوره ای در سال مالی منتهی به ۹۶/۱۲/۲۹
  2. عدم ارائه اطلاعات و صورتهای مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۹۵/۱۲/۳۰
  3. عدم تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۹۵/۱۲/۳۰

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا