تصویب صورت‌های مالی پست بانک

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌ بانک‌ ایران، پس از آغاز مجمع عمومی عادی سال ۹۴ در موعد مقرر، دکتر فرحی مدیرعامل این بانک ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در جلسه، به تشریح عملکرد سال مالی مربوطه در شاخص‌های مختلف پرداخت و سپس برنامه‌های سال ۱۳۹۵را بطور کامل تشریح کرد.

بنابراین گزارش: در ادامه بازرس قانونی بانک گزارش عملکرد صورت‌های مالی سال ۹۴ را بند به بند ارائه و سهامداران نیز ضمن بررسی، آن را تصویب کردند. سپس اعضای مجمع، سازمان حسابرسی را بعنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌ های دنیای اقتصاد و اطلاعات را نیز بعنوان روزنامه‌های رسمی این بانک جهت درج آگهی‌ها تعیین نمودند.
همچنین عباس پورخسروی مدیرامور پشتیبانی و مالی پست‌بانک‌ایران و دکتر فرحی به همراه نمایندگان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارائی در حین قرائت صورت‌های مالی توسط بازرس و حسابرس قانونی ضمن تشریح موارد مرتبط، به سئوالات و ابهامات مطرح شده نیز پاسخ‌ دادند.
گفتنی است: پس از پایان یافتن جلسه این مجمع، جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده نیز به منظور تعیین اعضای هیأت مدیره برگزار و طی آن اعضای حقوقی شامل؛ سه‌نفر نماینده دولت و دونفر نیز به عنوان نماینده سهام عدالت تعیین شدند.
شایان ذکر است: پس از پایان رسمی مجامع، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و برخی از مدیران این بانک درجمع خبرنگاران و سهامداران حاضر و پاسخگوی سئوالات آنان شدند.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا