تصمیم هیئت‌مدیره به افزایش سرمایه تجارت نو

هیئت‌مدیره بیمه تجارت تو، سند افزایش سرمایه شرکت که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تفویض شده بود را منتشر کرد. بر این اساس سرمایه این شرکت در مرحله دوم از ۳ هزار میلیارد ریال فعلی به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد. این افزایش سرمایه با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت و از محل سود انباشته صورت می‌گیرد.

به گزارش دنیای بانک و بیمه، متن تصمیم هیئت‌مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق‌العاده شرکت بیمه تجارت نو  با نماد: «بنو» به شرح زیر است:

موضوع: تصمیم هیئت‌مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق‌العاده

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق به استحضار می‌رساند پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ دوم آذرماه سال ۱۳۹۹مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به‌منظور اصلاح ساختار مالی، هیئت‌مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به‌منظور اصلاح ساختار مالی اقدام کند.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیئت‌مدیره است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا