برگزاری همایش مدیران بانک ایران زمین
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران و سمنان ضمن خیر مقدم به حاضرین به بیان مباحث مطرح شده در سمینار سراسری مدیران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و نبود زمان و نیاز بیشتر مشتریان به خدمات آنی و سریع، باید تلاش کارمندان در این راستا بیشتر شود.
وی در ادامه به چشم انداز بانک ایران زمین در حوزه بانکداری الکترونیکی اشاره کرد و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نام برد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی (اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفن بانک) در بین مشتریان شد. در ادامه رؤسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.