بادین سکاندار بیمه آسیا باقی ماند

4 روز پس از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بیمه آسیا، امروز مسعود بادین برای سومین بار مسعود بادین به عنوان نایب رئیس و مدیرعامل این شرکت انتخاب شد تا در 2 سال آینده همچنان بر صندلی عالی‌ترین مقام اجرایی این شرکت بنشیند. محمد رضا عربی مزرعه شاهی هم امروز به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت انتخاب شد.

به گزارش دنیای بیمه، فضل‌ اله معظمی و غلامرضا سرلک در ترکیب هیات مدیره بیمه آسیا حضور ندارند و با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، با حضور بیش از 83 درصد سهامداران در 20 بهمن 1401، مسعود بادین، محمد رضا مزرعه عرب شاهی، سید محمد صادقی، نادر حسن زاده و فرامز خجیر انگاسی به عنوان 5 عضو هیات مدیره این شرکت برای 2 سال آینده انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بیمه آسیا به منظور انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت با حضور سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و سازمان حسابرسی و همچنین دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد. همچنین مهدی شریفی و علی بهروزی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره بیمه آسیا انتخاب شدند.

 رای به تثبیت بادین

صبح امروز هم هیات مدیره بیمه آسیا به اتفاق آرا، برای سومین دوره متوالی مسعود بادین را به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت انتخاب کرد. مزرعه شاهی نیز به عنوان رئیس هیات مدیره و مهدی شریفی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا