امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای آموزش و پرورش البرز با بیمه دانا

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در ادامه همکاری بیمه‌ای بين شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش، در روز ۳۰ خردادماه سال‌جاری طی مراسمی با حضور مدیران شعب استان البرز بیمه دانا و مدیرکل آموزش و پرورش این استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه درمان تکمیلی بین طرفین امضاء شد.

با تبادل این تفاهم‌نامه همکاری از این پس کارکنان آموزش و پرورش استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند و مقرر شد قرارداد کلیه رشته‌های بیمه‌ای از اول تیرماه به مدت یک‌سال توسط شرکت بیمه‌ دانا اجرایی شود.

رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بیمه تکمیلی فرهنگیان با بیمه دانا خاطر نشان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای فعالیت ۳-۸ بیمه درمان تکمیلی، تدوین و اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان با عنایت به اهتمام وزارت متبوع برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل، با شرکت بیمه دانا منعقد می‌شود.
گفتنی است، بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه بیمه‌ای کشور اخیرا بين شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسید و طی آن حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش بیمه حوادث دانش‌آموزی قرار گرفتند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا