امروز زمان ثمر دهی بانک ایران زمین است

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مصطفی یزدانجو مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین در خصوص نقش پرسنل با تجربه در حرکت رو به رشد بانک گفت: امروز بخش اعظمی از پرسنل ما دارای تجربیات بسیار خوبی هستند، بطوریکه ۱۳% از پرسنل ما حدود ۱۵ سال سابقه خدمتی دارند و در حال حاضر زمان بهره برداری از توان و تجربه آنهاست.
یزدانجو در مورد توزیع نیروی انسانی در برخی از استانها اظهار داشت: تجمع نیروی انسانی در برخی از استانها از نظر کلی بالاست ولی توزیع مناسبی ندارد. در این زمینه ارزیابی هایی با هماهنگی مدیران استان ها انجام و پارامترهایی هم برای آن تعیین شده و برهمین اساس برخی از نیروها را نیز جهت بازدهی بیشتر و ارائه خدمات بهتر جا به جا کرده ایم.
وی همچینین در بخشی از سخنان خود به چالش های شعب تحت پوشش خود پرداخت و از بخش های مختلف ستاد خواست در جهت رفع این موانع تلاش کنند تا شعب بتوانند با کمترین مشکل به ارائه خدمات بپردازند.
یزدانجو با بیان اهمیت آموزش پرسنل گفت: بزودی آموزش بصورت مجازی در استان سیستان و بلوچستان  راه اندازی خواهد شد که این امر در بانک قدم بزرگی در این حوزه خواهد بود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا