افتتاح مدرسه شهدای بیمه آسیا در آذربایجان شرقی

به گزارش دنیای بانک و بیمه، آیین افتتاح مدرسه شهدای بیمه آسیا طی مراسم با شکوهی با حضور سرپرست مدیریت روابط عمومی، سرپرست منطقه سه بیمه آسیا، سرپرست شعب استان آذربایجان شرقی بیمه آسیا ، خانم آقاپور، نماینده مردم شهرستان شبستر و تسوج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شبستر، نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز و نوسازی استان آذربایجان شرقی، معاون توسعه و مدیریت استانداری استان، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر، اعضای شورای آموزش و پرورش تسوج و مدیر آموزش و پرورش شهرستان صوفیان و همچنین کلیه ساکنان روستای حیدر آباد، برگزار شد.
در این مراسم، نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه استانداری استان آذربایجان شرقی و رییس آموزش و پرورش شهر تسوج طی سخنانی از تلاش و اقدام خیرخواهانه شرکت بیمه آسیا در ساخت این مدرسه ، تشکر و قدردانی کردند.
بنابر این گزارش، مدرسه شش کلاسه شهدای بیمه آسیا ، دومین مدرسه ای است که توسط بیمه آسیا در مناطق محروم کشور و در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۹۲ متر مربع ساخته شده است. اولین مدرسه شهدای بیمه آسیا در روستای گرگ از توابع شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی ۹۶ـ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین سومین مدرسه شهدای بیمه آسیا، در استان خراسان جنوبی در منطقه ای دورافتاده و محروم در مجاورت مرز افغانستان در حال ساخت می باشد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا