اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات

به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 5 بهمن ماه ۹۷ و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت به مدت هفت ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بدین وسیله به اطلاع کلیه مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه خدمات بانکی مبتنی بر کارت از ساعت ۲۳:۰۰ پنج شنبه مورخ ۴ بهمن ۹۷ تا ساعت ۶ صبح روز جمعه مورخ 5 بهمن ماه امکان پذیر نخواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می باشد.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا