اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک، بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 5 بهمن ماه ۹۷ و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت به مدت هفت ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
بدین وسیله به اطلاع کلیه مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه خدمات بانکی مبتنی بر کارت از ساعت ۲۳:۰۰ پنج شنبه مورخ ۴ بهمن ۹۷ تا ساعت ۶ صبح روز جمعه مورخ 5 بهمن ماه امکان پذیر نخواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند می باشد.